Cistella de la compra

Fer-se a la mar. Narratives d'una descoberta pedagògica

Autor Oriol Brugarolas / èric Ortega / Àngel Pascual

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Fer-se a la mar. Narratives d'una descoberta pedagògica
-5% dte.    22,00€
20,90€
Estalvia 1,10€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788491689096
  • ISBN10 8491689095
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 220
  • Any Edició 2024
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica amb solapes
  • Audiència Ensenyament universitari o superior

Fer-se a la mar. Narratives d'una descoberta pedagògica

Autor Oriol Brugarolas / èric Ortega / Àngel Pascual

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

-5% dte.    22,00€
20,90€
Estalvia 1,10€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La impressió estètica que desperta el mar en l?artista resulta incomparable. Però el mar també suscita una atracció instrumental i calculada que té per objecte trobar beneficis per a la vida quotidiana. Des d?antic, els pescadors, comerciants i guerrers dels pobles costaners l?han vist com un espai per descobrir, dominar i utilitzar, i més tard, els metges i els educadors també s?hi han fixat. Aquest llibre presenta un conjunt d?estudis, organitzats en quatre eixos, que tracten l?interès pedagògic pel mar des d?una perspectiva històrica. En el primer eix se situen les pràctiques a l?entorn del mar en els contextos culturals en què van sorgir. En el segon s?analitzen les iniciatives que han sabut combinar l?aprenentatge amb el que ofereix la platja, nodrint-se in situ de la força inspiradora de la naturalesa marítima. El tercer se centra en la importància del cos en l?educació a partir de diverses propostes teòriques i d?exercicis físics que fomenten valors com ara el sacrifici, la lluita i el respecte per les normes. En el quart, s?explora el mar com a horitzó que afavoreix la circulació de subjectes, idees i artefactes educatius entre territoris de l?entorn mediterrani, europeu i transoceànic, en un intercanvi d?influències que s?estén arreu del món.