El apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar
Editorial EDITORIAL GRAO
Espanya peninsular
- Editorial EDITORIAL GRAO
- ISBN13 9788478278909
- ISBN10 8478278907
- Tipus LLIBRE
- Pàgines 146
- Col.lecció Biblioteca de aula
- Any Edició 2010
- Idioma Castellà
- Encuadernació Rústica amb solapes
Matèries
Psicologia EducativaEl apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar
Editorial EDITORIAL GRAO
Espanya peninsular
Detalls del llibre
/El apego en el aula/ és un dels pocs llibres que aproxima les propostes de la teoria de l'aferrament a la pràctica educativa i a les dificultats d'aprenentatge a l'aula, situant amb claredat els aspectes bàsics d'aquesta teoria a les pautes diàries de la conducta i en l'aprenentatge d'alumnat i professorat, al mateix temps que associa les experiències de les primeres relacions dels nens i les nenes amb l'esforç per aprendre. El llibre explora el significat de l'anomenat /triangle de l'aprenentatge/, és a dir, la relació entre alumne, professor i tasca d'aprenentatge, posant en concordança el desenvolupament emocional, la conducta i les experiències d'aferrament. També identifica un perfil d'aprenentatge amb cada estil d'aferrament i explora les condicions que requereix una escola perquè es consideri una base segura per als seus i les seves alumnes.
Marcar la diferencia La conducta tiene sentido Descripción de la teoría del apego El triángulo del aprendizaje Vínculos entre el apego y el aprendizaje Los alumnos que no pueden pedir ayuda Los alumnos con miedo a la separación Los alumnos que más preocupan La escuela como base segura para alumnado y profesorado Referencias bibliográficas.