Cistella de la compra

Desenvolupament i avaluació del llenguatge oral

Autor Llorenç Andreu Barrachina (coord.)

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Desenvolupament i avaluació del llenguatge oral
-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788490299838
  • ISBN10 8490299838
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 252
  • Col.lecció Manuals #
  • Any Edició 2012
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Desenvolupament i avaluació del llenguatge oral

Autor Llorenç Andreu Barrachina (coord.)

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Manuals El procés d'adquisició del llenguatge és un procés cognitiu molt complex que s'inicia des d'abans del naixement. En poc més de sis anys el nen ja dominarà la llengua materna i serà capaç de comunicar duna manera precisa les seves idees i intencions. En aquest camí, el nen haurà assolit diferents tes a nivell fonètic, fonològic, lèxic, semàntic, morfològic, sintàctic i pragmàtic. No obstant això, en alguns casos, aquest procés es veu afectat i els nens no segueixen un curs evolutiu típic. Per tal de valorar les di cultats del llenguatge daquests nens s'han de tenir uns coneixements especialitzats sobre el procés d'adquisició típica i sobre quines són les principals fases, eines i instruments per a poder avaluar el grau d'adquisició del llenguatge. Aquest volum es dedica justament a aquestos dos aspectes complementaris: l'adquisició i l'avaluació del llenguatge.