Cistella de la compra

Comprendre la comunicació. El llibre del sexe, la poesia i l'empresa

Autor Sebastià Serrano

Editorial EDICIONS PROA

Comprendre la comunicació. El llibre del sexe, la poesia i l'empresa
-5% dte.    21,20€
20,14€
Estalvia 1,06€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONS PROA
  • ISBN13 9788482568782
  • ISBN10 8482568787
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 320
  • Col.lecció MIRADA (LIT)
  • Any Edició 1999
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Matèries

Comunicació

Comprendre la comunicació. El llibre del sexe, la poesia i l'empresa

Autor Sebastià Serrano

Editorial EDICIONS PROA

-5% dte.    21,20€
20,14€
Estalvia 1,06€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Serrano Farrera, Sebastià
Sebastià Serrano (Bellvís, 1944) va estudiar Matemàtiques i Lletres, i és doctor en Lingüística per la Universitat de Barcelona i catedràtic de Lingüística General a la Facultat de Filologia d'aquest mateix centre. Ha impartit cursos i conferències a les universitats de Berkeley, Mèxic DF, Buenos Aires, Estocolm, Roma, Frankfurt i París, entre d'altres, i ha publicat diversos estudis sobre semiòtica, lingüística, poètica, filosofia, teoria de la ciència i, sobretot, teoria de la comunicació, que l'han fet merèixer premis com ara l'Anagrama d'assaig l'any 1974, el Ramon Llull el 1990 i la Creu de Sant Jordi el 2003.
En el marc cultural on ens toca viure convé més que mai reflexionar sobre les estratègies i el perfil de la persona que vol navegar, amb èxit, pels espais turbulents de la comunicació.Sebastià Serrano ens fa veure en aquest assaig com l

Matèries

Comunicació