Cistella de la compra

Comportamiento del consumidor.

Autor Henry Assael

Editorial THOMSON EDITORES

Comportamiento del consumidor.
-5% dte.    35,46€
33,69€
Estalvia 1,77€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial THOMSON EDITORES
  • ISBN13 9789687529585
  • ISBN10 968752958X
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 684
  • Any Edició 1999
  • Encuadernació Rústica

Matèries

Vendes

Comportamiento del consumidor.

Autor Henry Assael

Editorial THOMSON EDITORES

-5% dte.    35,46€
33,69€
Estalvia 1,77€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

In today's business world, a better understanding of consumers' needs is essential to drive marketing strategies. The successes and failures of implementing marketing concepts and strategies are based primarily on the attempt to integrate the product's message. Two recent examples of consumer-driven marketing actions: Saturn succeeded in establishing a strong, cult-like following and its appeal to both utilitarian and hedonic needs; while McDonald's failed to shift consumer perceptions of its service orientation with the introduction of the Arch Deluxe sandwich. Consumer Behavior will challenge any marketing professional with the complexities of consumer needs and perceptions and translate them into effective marketing strategies.

Matèries

Vendes