Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Espanya peninsular
- Editorial ARA LLIBRES
- ISBN13 9788415642350
- ISBN10 8415642350
- Tipus LLIBRE
- Pàgines 312
- Any Edició 2013
- Idioma Català
- Encuadernació Rústica
Matèries
Política CatalanaCatalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
-5% dte. 19,90€
18,90€
Estalvia 0,99€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Espanya peninsular
Detalls del llibre
Albert Castellón, l?home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perquè tenim un pla. ?La teoria de posicionament de màrqueting és una disciplina extraordinàriament necessària per encarar el futur de Catalunya.?