Cistella de la compra

¿Puede la publicidad ser feminista?. Teoría y práctica sobre femvertising

Autor María Isabel Menéndez Menéndez

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

¿Puede la publicidad ser feminista?. Teoría y práctica sobre femvertising
-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788411660099
  • ISBN10 8411660095
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 186
  • Any Edició 2023
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes
  • Audiència General / Comerç
  • Rang Edat d'interès, anys Des de 16 Fins a 80

Matèries

Publicitat

¿Puede la publicidad ser feminista?. Teoría y práctica sobre femvertising

Autor María Isabel Menéndez Menéndez

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Este texto está dedicado a la femvertising o publicidad feminista. Realiza un recorrido por sus orígenes y por los elementos que la componen para visibilizar las debilidades y fortalezas de un paradigma que, bien utilizado, puede ser útil desde el punto de vista social. ¿Y si la femvertising fuera la solución al sexismo publicitario? En el volumen se definen los principios que debe incorporar la publicidad feminista y se problematizan aquellos que entran en contradicción con la agenda que reclama la igualdad para las mujeres. Finalmente, se ofrecen orientaciones metodológicas para evitar la mentira violeta y elaborar auténtica publicidad profem.

Matèries

Publicitat