Cistella de la compra

Infocràcia: la digitalització i la crisi de la democràcia

Autor Byung-Chul Han / Marta Hernández Pibernat / Zahara Méndez

Editorial EDICIONES DE LA MAGRANA

Infocràcia: la digitalització i la crisi de la democràcia
-5% dte.    14,90€
14,16€
Estalvia 0,75€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
  • Editorial EDICIONES DE LA MAGRANA
  • ISBN13 9788419013644
  • ISBN10 8419013641
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 112
  • Col.lecció Orígens #
  • Any Edició 2022
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Infocràcia: la digitalització i la crisi de la democràcia

Autor Byung-Chul Han / Marta Hernández Pibernat / Zahara Méndez

Editorial EDICIONES DE LA MAGRANA

-5% dte.    14,90€
14,16€
Estalvia 0,75€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular

Detalls del llibre

El règim de la informació és una nova forma de govern.

La digitalització avança inexorablement. Atordits pel frenesí de la comunicació i la informació, ens sentim impotents davant del tsunami de dades que desplega forces destructives i deformants. La digitalització també afecta l'esfera política i provoca greus trastorns en el procés democràtic. Les campanyes electorals són guerres d'informació que es lliuren amb tots els mitjans tècnics i psicològics imaginables.

La digitalització avança inexorablement. Atordits pel frenesí de la comunicació i la informació, ens sentim impotents davant del tsunami de dades que desplega forces destructives i deformants. La digitalització també afecta l'esfera política i provoca greus trastorns en el procés democràtic. Les campanyes electorals són guerres dinformació que es lliuren amb tots els mitjans tècnics i psicològics imaginables.

Els bots —els comptes falsos automatitzats a les xarxes socials— difonen notícies falses i discursos d'odi i influeixen en la formació de l'opinió pública.

Els exèrcits de trolls intervenen en les campanyes apuntalant la desinformació. Les teories de la conspiració i la propaganda dominen el debat polític. Per mitjà de la psicometria i la psicopolítica digital s'intenta influir en el comportament electoral i evitar les decisions conscients. El nou assaig de Byung-Chul Han descriu la crisi de la democràcia i l'atribueix al canvi estructural de l'esfera pública al món digital. També dóna un nom a aquest fenomen: infocràcia.