Cistella de la compra

Infocràcia: la digitalització i la crisi de la democràcia

Infocràcia: la digitalització i la crisi de la democràcia
-5% dte. 14,90€
14,15€
Estalvia 0,75€
  • Editorial LA MAGRANA
  • Autor/s Han, Byung-Chul / Hernández Pibernat, Marta / Méndez, Zahara
  • ISBN13 9788419013644
  • ISBN10 8419013641
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 112
  • Col.lecció Orígens #
  • Any Edició 2022
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Infocràcia: la digitalització i la crisi de la democràcia

-5% dte.   14,90€
14,15€
Estalvia 0,75€
Klarna Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
¡Disponible! Recíbelo en 24/48h
Gratuït a partir de 18 € a Espanya peninsular
Recollida a la llibreria
Gratuït ¡Disponible! Cómpralo ahora y recógelo el próximo lunes.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Gràcies per comprar en llibreries reals.

El règim de la informació és una nova forma de govern.

La digitalització avança inexorablement. Atordits pel frenesí de la comunicació i la informació, ens sentim impotents davant del tsunami de dades que desplega forces destructives i deformants. La digitalització també afecta l'esfera política i provoca greus trastorns en el procés democràtic. Les campanyes electorals són guerres d'informació que es lliuren amb tots els mitjans tècnics i psicològics imaginables.

La digitalització avança inexorablement. Atordits pel frenesí de la comunicació i la informació, ens sentim impotents davant del tsunami de dades que desplega forces destructives i deformants. La digitalització també afecta l'esfera política i provoca greus trastorns en el procés democràtic. Les campanyes electorals són guerres dinformació que es lliuren amb tots els mitjans tècnics i psicològics imaginables.Els bots —els comptes falsos automatitzats a les xarxes socials— difonen notícies falses i discursos d'odi i influeixen en la formació de l'opinió pública.

Els exèrcits de trolls intervenen en les campanyes apuntalant la desinformació. Les teories de la conspiració i la propaganda dominen el debat polític. Per mitjà de la psicometria i la psicopolítica digital s'intenta influir en el comportament electoral i evitar les decisions conscients. El nou assaig de Byung-Chul Han descriu la crisi de la democràcia i l'atribueix al canvi estructural de l'esfera pública al món digital. També dóna un nom a aquest fenomen: infocràcia.

 

  • Editorial LA MAGRANA
  • Autor/s Han, Byung-Chul / Hernández Pibernat, Marta / Méndez, Zahara
  • ISBN13 9788419013644
  • ISBN10 8419013641
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 112
  • Col.lecció Orígens #
  • Any Edició 2022
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica