Si, Acepto
Aquesta web utilitza cookies per obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Llegir més
Gaudeix de les teves novetats preferides amb un 5% de descompte i enviament gratuït. Ja aplicat a la web!

Cistella de la compra

El yo saturado. Dilemas de la identidad en el mundo contemporáneo

Autor Kenneth J. Gergen

Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.

El yo saturado. Dilemas de la identidad en el mundo contemporáneo
-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
Llibre esgotat. Aquest llibre no es pot aconseguir
Enviament gratuït

Las tecnologías de la comunicación nos obligan hoy en día a relacionarnos con un númewro mucho mayor de individuos e instituciones que en cualquier época pasada. En este sentido, nuestra saturación social ha llegado a ser tan intensa que acabam...

Llegir-ne més...
Entrega en 24/48h

A casa teva o punt de recollida

Llibreters experts

Assessorament personal

Compra i gaudeix

1h d' aparcament gratuït

  • Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.
  • ISBN13 9788475098005
  • ISBN10 8475098002
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 370
  • Any Edició 1992
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

El yo saturado. Dilemas de la identidad en el mundo contemporáneo

Autor Kenneth J. Gergen

Editorial EDICIONES PAIDOS IBERICA, S.A.

Las tecnologías de la comunicación nos obligan hoy en día a relacionarnos con un númewro mucho mayor de individuos e instituciones que en cualquier época pasada. En este sentido, nuestra saturación social ha llegado a ser tan intensa que acabam...

Llegir-ne més...
-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
Llibre esgotat. Aquest llibre no es pot aconseguir
Enviament gratuït
Entrega en 24/48h

A casa teva o punt de recollida

Llibreters experts

Assessorament personal

Compra i gaudeix

1h d' aparcament gratuït

Detalls del llibre

Las tecnologías de la comunicación nos obligan hoy en día a relacionarnos con un númewro mucho mayor de individuos e instituciones que en cualquier época pasada. En este sentido, nuestra saturación social ha llegado a ser tan intensa que acabamos asumiendo las personalidades y valores de aquellos con quienes nos comunicamos, con el consiguiente deterioro de nuestro sentido de la verdad objetiva. El presente libro analiza estas cuestiones aplicándolas a los individuos de alto poder adquisitivo que, según el autor, forman la vanguardia de nuestra era.